mimmitiltre Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 any? im danish, but have lived in norway for 9 years, and 3 years in australia, where i met my husband who is from scotland. we now live in oslo, at røa and are expecting our first baby in mid january 08. We really would like to meet up with other couples as it would be fun to meet other ppl in the same situation..
gingerangel Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Hei mia0707 My samboer is from Scotland and I`m half Scottish/half Norwegian. We have a girl aged 3 and expecting our second child in December.
goldielocks Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 my samboer is danish and i am half scottish half norewgian. we have a baby boy that is 6mnd. old. livet er hærlig :OD
mimmitiltre Skrevet 12. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2007 hello, we are expecting out first child in the beginning of jan. would be fun to meet other international couples in the same situation. We live in oslo. What about you?
*Little Miss Sunshine* Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Hi, I'm danish and my husband is norwegian, but we have lived in scotland for about 8 years before moving here in july We have a 2 year old son and are expecting a daugther right about now
mimmitiltre Skrevet 15. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. november 2007 hi neja, sjovt at der er andre danskere her i oslo/omegn synd du bor i drammen, ellers kunne vi jo ha moetes over en kop kaffe:)
*Little Miss Sunshine* Skrevet 19. november 2007 #7 Skrevet 19. november 2007 hejsa, Ja er hyggeligt med andre danskere Kenner ikke nogen danskere her faktisk, men det er jo ikke så længe siden vi flyttede her op. Er af og til i oslo, siden mannen arbejder der, så kunne jo sikkert drikke en kop kaffe en gang Men lige nu er jeg efterhånden 11 dage på overtid, så vi går og venter og venter.. Hvor i Danmark er du fra da?
mimmitiltre Skrevet 22. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. november 2007 hej, jeg er fra odense, men har efterhaanden boet heroppe i 11 aar (med 3 aar i australien indimellem) havde vaeret hyggeligt at moedes, jeg kaender heller ingen fra danmark som bor heroppe:) saa spennende at du er saa taet paa maalet mht baby nr 2:) jeg har stadigvaek 49 dage igen ifoelge terminkalkulatoren..det virker som en ren uendelighed:) du kan jo sende en melding hvis du har lyst til at moedes:) vi bor i sentralt i byen, saa det er laet nok at lige hoppe paa et tog GOOD LUCK med foedselen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå