Nina76. Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Lager en ny tråd nå. Snart firebarnsmamma med masse erfaring. Har du noe du lurer på så svarer jeg etter beste evne. Medisinske spørsmål svarer jeg ikke på. Syns du dette er en teit tråd? Greit det, bare dropp å bruk den. :-)
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Spør fra 1 trimester jeg da=) Er det vanlig med litt stikkinger/strekkinger rundt navleområdet? Er i uke 9+4 idag =)
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Hei. Jeg er uke 32 nå, og har kjent skikkelig smerter i underlivet innimellom. Ikke så ofte at det er noe på gang, men det kommer en stikkende smerte som gjør veldig vondt.En-to ganger om dagen, kanskje annenhver dag. Er dette bare kroppen som gjør seg klar? Kjennes jo ut som d utvider seg eller noe..
Nina76. Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2007 Butterfly: Ja det er vanlig. Det er livmoren din som strekker seg. Voksesmerter rett og slett. Gratulerer med spira. Anonym: Ja det er også vanlig. Babyen din voser fort nå, og blir større og tyngre. Den presses lenger ned, og kan noen ganger klemme på nærvene dine. Helt normalt. Ubehagelig, men ikke farlig. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå