fleXibel Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Vi skal ut å gå til byen og så busse til jobben til mannen min..sammen derfra skal vi til en baby-butikk som har tilbud på tripp trapp stoler.. Og så skal vi til svigers og hjelpe de, de pusser opp et hus de har kjøpt og får det nye kjøkkenet i dag og trenger hjelp med å bære litt Blir så artigt å se hvordan det blir til slutt der......
candyland Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 nettopp kommet hjem fra latmannstrim. når gutten min våkner opp skal vi avsted å kjøpe ny madrass og rullgardin til soverommet hans. i kveld blir det jentekveld på kinoen:)
katlinka Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Skal ut å trille tur Dagens stoooore plan.. ellers blir det taco til kvelden.
ZamZam Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 SKal vi se det er torsdag i dag... Da skal jeg gjøre ferdig flyttingen min, manlger litt oppe.. Vaske huset, kanskje leke litt med barna hvis jeg får tid, sove litt også kanskje ( sov nesten ikke natt) Gjøre klart alt til i morgen siden vi skal reise tidlig. Håper jeg rekker over alt slik at jeg kan legge meg i et rent hus, begynner å bli lenge siden siste... Håper dere koser dere i dag!!!
Ædiggedædiggedumæhæ? Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Her er det båtfestival, masse folk i gatene, salgsboder, matboder, tivoli osv. Så vi skal kose oss!
anette staiiiiii Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 Hvor i landet hører du til?Tenkte på tilbudet på tripp trapp stoler,er det noen som vet om noen butikker har tilbud på de stolene i stavanger området?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå