Gå til innhold

Dere skal i dag da?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ut å gå til byen og så busse til jobben til mannen min..sammen derfra skal vi til en baby-butikk som har tilbud på tripp trapp stoler..

Og så skal vi til svigers og hjelpe de, de pusser opp et hus de har kjøpt og får det nye kjøkkenet i dag og trenger hjelp med å bære litt :)

Blir så artigt å se hvordan det blir til slutt der...... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nettopp kommet hjem fra latmannstrim. når gutten min våkner opp skal vi avsted å kjøpe ny madrass og rullgardin til soverommet hans. i kveld blir det jentekveld på kinoen:)

Skrevet

Skal ut å trille tur ;) Dagens stoooore plan.. ellers blir det taco til kvelden.

Skrevet

SKal vi se det er torsdag i dag...

Da skal jeg gjøre ferdig flyttingen min, manlger litt oppe..

Vaske huset, kanskje leke litt med barna hvis jeg får tid, sove litt også kanskje ( sov nesten ikke natt) Gjøre klart alt til i morgen siden vi skal reise tidlig.

Håper jeg rekker over alt slik at jeg kan legge meg i et rent hus, begynner å bli lenge siden siste...

Håper dere koser dere i dag!!!

Skrevet

Her er det båtfestival, masse folk i gatene, salgsboder, matboder, tivoli osv. Så vi skal kose oss!

Skrevet

Hvor i landet hører du til?Tenkte på tilbudet på tripp trapp stoler,er det noen som vet om noen butikker har tilbud på de stolene i stavanger området?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...