Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste nettopp om bagasjekaoset på Gardermoen i morges. Datasystemet sviktet, og det førte til at bagasjen ikke ble sortert, men kom ut hulter til bulter, og det ble store forsinkelser og mange fly lettet uten bagasje.

Kjenner at jeg får litt noia, skal ut og fly med min lille gutt på 6 måneder i morgen. Hvis det samme skjer da, blir det minst en som kommer til å hyle i køen...

Og så sier de at de frykter ferietiden, for den er så hektisk. Men det er jo ikke noen overraskelse at det er ekstra mange som flyr i sommerferien da. Skulle tro at de har hatt nok tid til å forberede det, spesielt siden de slet i fjor....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pakk en håndbagasje med det viktigste for et par dager og sett fult navn og adresse på kofferten! Gjerne adressen til det hotellet dere skal til! God tur og lykke til! :-D

Skrevet

Må ha stelleveska som håndbagasje da. Ska reise hjem til foreldrene mine i ferien, så fullstendig krise er det jo ikke om bagasjen blir forsinket. Men jeg hater flyplasser, og kaos og sånt stresser meg enormt. Krysser fingrene for at de har ordnet opp til i morgen da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...