Håpefull mamma Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 er gravid i uke 15, og vekta raser nedover. kaster opp i ett sett, og holder ikke på noe mat/drikke. er dette normalt? begynner å tære på kreftene dette. går det ut over barnet? håper på svar!!!
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 jepp kjenner meg i gjenn. gå på helsekostbutikk å kjøp deg jern tabeletter, lr sånn jern drikke.. Det funket kjempe bra på meg.. fikk mere enegi etter abre noen dager... Samtidig som at jeg hadde saltekjeks atme senga som jeg spiste noen av før jeg sto opp, sånn at jeg ikke skulle bli kvalm å kaste opp.. Salt nøtraliserer å tar bort de den værste kvlamheten...
Løven & lurven Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 ikke noe å bekymre seg over barnet får i seg den næringen og det den trenger det er bare deg det går værst utover. for meg ga det seg ikke før i uke 20 men håper du er heldig og det gir seg snart. du har fått noe som de kaller hypernemesis gravidarum( ekstrem svangerskapskvalme ). det du trenger mest av er ro og hvile og "stresser" du blir det bare verre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå