Gå til innhold

babysengen fra stokke

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye ca koster den? og ca hvor lang er den?

vi hadde i utgangspunktet tenkt å bruke vognbagen i starten vi,for vi har så lite soverom,men et soverom vegg i vegg når den blir litt større og sover natten igjennom..men så hører jeg om stokkesengen..så om noen veit pris og mål,write it down here!

Videoannonse
Annonse
Gjest Tutta, med baby nr to i magen!
Skrevet

Målene er jeg ikke helt sikker på , men jeg sjekket pris, og da må man vel ut med ca 6000 (!!!!) for å få den... Altfor dyrt syns nå jeg, så her blir det vanlig sprinkelseng..

Skrevet

oherreminjemini! det blir ikke aktuelt i halvsøvne engang nei!

Skrevet

Den er bra dyr. ja... Mener den kostet 6500 på Barnas Hus. Men den kan jo brukes lenge, da. I pakken følger med liten + stor madrass og alt som kreves til å bygge den fra baby til barneseng/sprinkelseng. Hos oss er alternativet en sprinkelseng + en liten babykurv på hjulstativ og det vil jo koste 4000-5000 det og.... Også er den veldig fin, da;-)

Skrevet

vi vurderer også den.. for da trenger vi ikke vugge eller kurv i stua i tillegg.. den er liten og lett og har hjul... så jeg tentke at man både kan bruke den på soverommet og i stua:-) men i stokkebrosjyra mener jeg d står at den koster 4700???

Skrevet

Ja, veldig praktisk seng!!!

Jeg tror 4700 er for bare sprinkelsengpakken. Hvis du skal ha utsyr til den minste sengen også, er jeg redd den koster litt mer.... Men hvis du finner den billigere noe sted, erjeg veldig interessert i å vite hvor!!

Skrevet

Vi kjøpte stokke sengene til tvillingene og jeg har kjempe lyst til å kjøpe til nr. 3. Vi er ihvertfall kjempe fornøyd med dem. Vi kjøpte sengene i Danmark og vi ga vel rundt 4000 pr. stk. Vi kjøpte også stellebordet. Det vi syntes var kjempe fint med det er at når barna vokser så kan vi bare kjøpe et ekstra "kitt" eller hva det nå heter å bygge på senga. Stellebordet går ann å gjøres om til et "tegnebord" når de er ferdig med bleier.

Den er vel like lang som en vanlig sprinkelseng tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...