Gå til innhold

Fy fader for et mathysteri det er på BIM!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faktisk vil jeg si det sånn at det er utrolig at det blir født barn på denne kloden når vi tross alt spiser både salami og jordbær.........

Og tenk om noen spiser spekemat!!!!! *Hjelp*

Nå må dere faen meg roe dere ned og ikke bli gal i hodene deres!!

"Alt med måte" er det noe som heter!

Blir svett av å lese disse innleggene deres om jeg kan spise ditt og datt.

En gjeng hysteriske, overdramatiske kvinnfolk er dere!!

Til slutt vil jeg be dere hysteriske om å komme med linker der det er referert til tilfeller der foster/ babyer har blitt skadet av mat vi spiser i Norge. På forhånd takk!!

(men kan tenke meg at dere ikke har NOE å komme med, fordi det ikke skjer noe som helst når man spiser vanlig mat!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg. Vil forøvrig legge til at alt som er å vite om statens anbefalinger på dette området er å finne på matportalen.no. Har man lest dette, er det ikke mer å lure på.

Skrevet

Jeg syns det er morsomt med alle de som tror det er livsfarlig aa dra til Spania, som om vi her nede aldri er gravide og ingen barn blir födt her..

Som om folk glemmer at om de drar til Gran Canaria eller Benidorm eller "Solkysten" (her jeg bor) saa er det nesten som skandinavia, bare varmere.. Man skal dra litt unna for aa se noe spansk.

Ei som sa "hold deg unna kyllingen!! har hört at det er mye salmonella!!" til ei som skulle til Gran Canaria, herre jesus jeg har bodd her i 7 aar naa og har fortsatt ikke hört om noen som har faatt salmonella av aa spise kylling her.

Kan jeg dra til "Syden" naar jeg er 14 uker paa vei?

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI FOR GUDS SKYLD HOLD DEG HJEMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.

Takk for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...