lihj Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Er det noen der ute som har hadt symtomer på svangerskapsforgiftning? Eller har hadt det... Jeg blei sendt til sykehuset på tirsdagen med høyt blodtrykk 145/100, protein i urinen, vektøkning( nesten 10 kg på 14 dager), og masse hevelse i kroppen. Er nu sendt hjem, har fått beskjed om at babyen er ok, og at prøvene mine ikker har forværret seg, skal tilbake i morra og ta nye prøver, men sitter selvfølgelig her hjemme og bekymrer meg over det meste! Noen gode råd???
NyBaby2007 Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 jeg hadde samme som deg og ble lagt inn en mandag og det ble tatt keisersnitt fredagen etter. men mine prøver forværret seg fort. du har helt sikkert fått beskjed om å ikke gjøre noe og holde deg helt i ro. det eneste som "hjelper" ikke noe fare hvis du skal inn hver dag å ta prøver vil jeg tro. hvor langt er du på vei da?
lihj Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2007 takk for hyggelig svar ifra deg. Roet meg kraftig ned. Jeg er 35 uker på vei. Var du langt på vei når du måtte t a keisersnitt?? Går det bedre med deg nu??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå