Gå til innhold

baby som ligger langt oppe...?


Anbefalte innlegg

Skrevet

var hos legen i forgårs,og da han skulle lytte på hjertelyden,så fant han den ikke med engang...dreiv å rota rundt ganske langt ned på magen,under navlen..så sier jeg,prøv her oppe (3-4 cm over navlen) for her pleier hun ligge...han prøvde der,og fikk inn lyden med engang.."ligger den helt her oppe" utbryter han da forbausa..ja,sier jeg,skal den ikke det? jojo,sier han og klør seg i huet..såeh..noen av dere som har erfaring?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...