Gå til innhold

en trygg reise noe sted??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og min kjære skal en liten tur nå i juli, og da vil jeg vere i min 33 uke. noen som har tips til et sted i europa, med litt sol, litt liv, litt shopping og mye avslapping?? tenker da hotell. trenger ikke vere langt avsted, bare litt "vekk". tenkte på å vere en miniuke eller noe. tips tas i mot med takk, må nesten bestille noe snart...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nettop vært i Bulgaria en uke, kom hjem i min uke 32. Kunne tenkt meg to uker men i forhold til det aktuelle flyselskapet fikk jeg bare lov å fly til og med uke 32, så det må du hvertfall sjekke;) Jeg har alltid drømt om praha jeg det er jo ikke så langt borte, god tur;)

Skrevet

Sjekk at det stedet du reiser til har skikkelig sykehus og at du ikke må i karantene når du kommer hjem dersom du må på ett... Har snakket med en del JM som ikke anbefaler man reiser "hvor som helst" nettop pga at det kan skje noe som gjør man må på sykehus.

Jeg ville reist til København og så hadde jeg leid ett sommerhus litt utenfor dersom det finnes noe ledig. Der er det mye liv, mye shopping, bademuligheter, masse muligheter for avslapping.... og kort vei hjem dersom du skulle få behov for det :)

Skrevet

I uke 33 ville jeg holdt meg i Nord Europa. Kjøbenhavn er en fin by med nydelig havsbad der du kan sole deg og svømme, de britiske kanaløyene flotte (f.eks Jersey), eller sjekk ut en av de andre kystbyene i England som Bath eller Torquay http://www.torquay.com/

God tur :)

Skrevet

Det har desverre ikke noe med "skikkelige sykehus" å gjøre. Dersom du reiser utenfor Norden og Nederland og må på sykehus der, vil du måtte isoleres på sykehus hjemme pga. faren for MRSA

( Meticillinresistente gule stafylokokker ) inntil du får et evt. negativt prøvesvar, tar ca. tre arbeidsdager. Dette gjelder dersom du har vært på et slikt sykehus innen de siste 6 måneder og så må på sykehus i Norge. Du trenger ikke bli syk av MRSA, men kan kun være symptomfri bærer. Mitt råd til deg er derfor å holde deg innefor Norden. God tur (:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...