Måånestråle Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Jubler litt her nå. Min supersyklus på 28 dager er endelig tilbake etter sykluskluss siden MA i mars. Tanta kom på tidlig helgebesøk nå nettopp, så da ser det ut til at kroppen min er back on track! Og nå skal vi begynne å prøve igjen på ordentlig!! :)
stratosen_er mamma_ Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 heisann så bra da:) da er vi likt i syklus vi da...jeg fikk også tantebesøk i dag:( litt kjedelig menmen...jeg ser en del positivt med det også.... regner meg at jeg blir gravid i ferien min i august...pleier å bli gravid når jeg har ferie skjønner du:P hehe jeg har også 28dagers syklus så da har vi vel ikm på samme dag neste gang:) tihi:)
Måånestråle Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2007 Hei hei! Så gøy at vi ligger akkurat likt! Alltid kjedelig med tantebesøk, men det positive er at da kan jeg drikke maaasse god vin på ferie. I alle fall i starten av ferien... hehe.. Jeg skal jo bli gravid på ferie, hadde jeg tenkt, så da får jeg vel trappe ned vindrikkingen mot slutten! (SÅÅ selvsikker!!) Kan du ikke hive deg med og bli gravid FØR ferien din denne gangen, da? Så kan vi følge hverandre til sjukehusdøra, nesten?
stratosen_er mamma_ Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 jo gjerne det:) kan godt bli gravid med en gang jeg...står ikke på d.. da blir d termin på bursdagen til pappa (muligens min egen:P) aprilbarn er bra vettu...men mai er også ok:) så vi går en fin tid i møte:) håper at spirene vil bo hos oss snart.. er jo greit for meg å ha en mens da før jeg blir gravid igjen..sier ikkenoe på det...
Måånestråle Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2007 Aprilbarn er bra. Og maibarn! Jeg er født i mai selv, og feiret av og til bursdagen ute i hagen hvis det var fint vær. Kjekt det! Skjønner godt at du vil ha en mens før du blir gravid igjen. Greit å få rydda i systemet, liksom. Jeg vurderer forøvrig å kreve leiekontrakt fra spirer som vil flytte inn.. ønsker ikke å leie ut hulen min for kortere perioder enn 8-9 mnd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå