junisnuppa/fødeklar Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 .....har gått over termin m baby nummer to? Jeg er nå en uke over tida m nr to. Det går egentig helt greit. Klart jeg er veldig lei, men det værste synes jeg er det forventingspresset man får fra venner og familie. Det er jo vel og bra at folk bryr seg, men det kan bli litt i overkant.....lei av masing!
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Jeg venter barn nr. 1 jeg altså... Men tenkte jeg måtte si noe ang. den masinga fra folk og fe...er enig med deg i at det kan bli i overkant. Skjønner ikke folk at vi blir enda mer slitne og fortvila når de maser..."har du født ennå", "se å få trøkt ut den ungen a", "hva skjer a", "har du ikke tenkt til å føde eller"... Åhhh, for et mas....og de verste til å mase er nesten de som selv har barn....merkelig egentlig! Mine venninner som ikke har barn spør bare om det går bra med meg og syns "synd" på meg...mens disse andre inkl. min mor og svigermor spør og graver... Ja det var dagens syting for min del;)
junisnuppa/fødeklar Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2007 he, he ) Godt å høre at det ikke bare er jeg som er sær.... Hyggelig med omtanke, men all denne masingen er jo egentlig bare egoistiisk nysgjerrighet og ikke egentlig medfølelse med oss. Føler mege som en rugekasse og at det bare er innholdet som er viktig for folk om dagen...Grmpf....Nei, nå skal det ikke klages mer idag! Jeg skal være blid, blid, blid.... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå