Gå til innhold

Jeg begynner å bli veldig misunnelig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

På dere som er så heldige og har normal syklus... *sukk* Jeg har pcos så jeg har verken eggløsning eller mens. Har prøvd i snart 1 år nå og det har resultert i kun 1 eggløsning! Har da gått på 4 pergotime-kurer (1 enkel og 3 doble). Nå skal jeg prøve akupunktur og se om det kan hjelpe meg... Jeg er så sliten av det å ikke vite om jeg i det heletatt får eggløsning denne gang osv... Kurene har jeg bare fått annenhver måned og siden gyn skal ha ferie nå i juli må jeg vente en ekstra måned med å få en ny kur!! Det er bare så sykt urettferdig! :-(

Jeg er utrolig taknemmlig for det lykketreffet da jeg ble gravid med sønnen min og begynner å forberede meg på at han også blir mitt eneste barn... *dobbeltsukk*

Et aldri så lite syteinnlegg for å lette på trykket fra meg...

Takk for at du gadd å lese! ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klem fra meg!

Skrevet

Sender deg en klem jeg =)

Skrevet

Klem til deg =)=)

har dere vurdert prøverørsbarn ??? det finnes muligheter vettu ;-)) ikke gi opp !!

Skrevet

Tusen takk for klemmene jenter! De varmer! :-D

Ja, gyn har sendt henvisning til Ullevåll for assistert befruktning... Først aih før vif.... (tror det er sånn forkortelsene skrives)

Skrevet

klem til deg og lykke til...skal du se du feirer jul meg gode nyheter...

Skrevet

Ja, jeg har det som et bittelite håp... hehe

Skrevet

kjære jenta mi...

jeg vet hvor mye dette sliter på deg og jeg ønsker virkelig at spiren skal sitte snart nå, og du skal se at den siste pergoen nå er den som gjelder !

stooor trøsteklem :)

Skrevet

Tusen takk, mon ami! :-D

Skrevet

Akupunktur gjør nok susen skal du se! Men uansett kan du jo trøste deg med at du har et barn, ikke alle som har det vet du...

Lykke til

Skrevet

hei.

skjønner du er lei deg, men du burde faktisk være glad du har barn !!!

det er jo ikke alle som har det en gang !

Skrevet

tror nok hun er glad for at hun har barn, men det er vel lov å føle sorg over at barnet kanskje ikke får søsken for det?

Er mange som har det verre, som ikke har noen barn, men sånn er det bare....

Tror det ordner seg for deg jeg:-)

Skrevet

Jeg har el i dag, så jeg sender deg masse el-støv (for jeg har ikke behov for el, i den forstand;)

**********************************elstøv***********************************

Skrevet

Jeg har sendt deg en pm :o)

Skrevet

Mammaen til Angelica:

Menneskelig empati, har du hørt om det!!?? Sån kommentar sårer mer enn du tror, men du er vel vant til å få ting servert på sølvfat! Lære deg å lese bør du også!! Jeg skrev at jeg er utrolig taknemlig for den gutten jeg har fått, men jeg må da få lov til å ha det vondt når jeg ikke føler meg som en kvinne og ikke klarer å få noe så naturlig som en eggløsning!!??

Skrevet

Det er sånne historier her som setter lys på noe man egentlig tar for gitt. Hver gang jeg får mensen tenker jeg, æsj det var den uka. Når man egentlig skal være takknemmlig og være glad for at den kommer. Jeg syntes det var trist å lese om din situasjon, og jeg håper at det ordner seg for dere slik at sønnen din kan få gleden av å bli storebror, og du mamma til en til.

Magefølelsen min sier; at den som venter på noe godt venter ikke forgjeves.. Jeg tror det kommer til å gå bra jeg. Sender deg en klem og gode tanker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...