Bigga, Matta og lille banan Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Må man koke dette i tilleg til å ha det i oppvaskmaskinen eller holder det med oppvaskmaskin?
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Må vel holde med oppvaskmaskin vel?!?
Turid Laila Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Jeg ville kokt det. Står på tåteflaskene når man kjøper de at de bør kokes før bruk. Samme med smokker. Pumpe skal jeg låne av tante så den skal jeg i hvertfall koke!
Sorbitz 11 dager over termin Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 På svangerskapskurset sa de at 65 grader celsius i oppvaskmaskin er nok.
*MeA* Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Vi steriliserer flasker og smokker før førstegangsbruk (kokes i kokende vann i ca 5 min). Etter dette vasker vi opp flasker og pumpeutstyr for hånd (vi har ikke oppvaskmaskin).
Bigga, Matta og lille banan Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. juni 2007 takk for rådene, man gjør litt forskjellig ser jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå