Gå til innhold

Tåteflasker og ammepumpe


Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man koke dette i tilleg til å ha det i oppvaskmaskinen eller holder det med oppvaskmaskin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må vel holde med oppvaskmaskin vel?!?

Skrevet

Jeg ville kokt det. Står på tåteflaskene når man kjøper de at de bør kokes før bruk. Samme med smokker.

Pumpe skal jeg låne av tante så den skal jeg i hvertfall koke!

Skrevet

På svangerskapskurset sa de at 65 grader celsius i oppvaskmaskin er nok.

Skrevet

Vi steriliserer flasker og smokker før førstegangsbruk (kokes i kokende vann i ca 5 min). Etter dette vasker vi opp flasker og pumpeutstyr for hånd (vi har ikke oppvaskmaskin).

Skrevet

takk for rådene, man gjør litt forskjellig ser jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...