Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Fikk ikke noe svar i et annet forum, så jeg prøver her... Vært sammen med samboeren i et par år. Vi har hatt store problemer til tider, men sex livet har alltid vært bra uansett. Nå har vi det veldig bra sammen, og jeg er gravid, men det er null sex i forholdet. Han sier han ikke har sexlyst for tiden, og jeg prøver og være forståelsesfull. Har også hørt at dette ikke er unormalt når partneren er gravid. Men jeg blir veldig lei meg når jeg tenker på at han ikke vil ha sex med meg, men runker gjerne når han har mulighet for det. Da må ha jo ha en viss lyst... Det er utrolig vondt og bli avist hele tiden, og det går løs på selvtilliten! Føles ut som om problemet ikke er sexlysten, men meg. Noen som har vært i samme situasjon, el er det noen menn som kan komme med noe fornuftig så det ikke gjør så vondt lenger?
PrincessElisabeth Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Jeg hadde endel av disse problemene da jeg gikk gravid, men du må huske at det er ikke alle menn som tenner på gravide damer. Det at han runker til tider er nok menn likt det:) det at han ikke vil ha sex nå som du er gravid betyr ikke at han ikke har lyster, han kan jo være kåt uten å ville ha sex og samtidig ville ha sex med deg. Jeg vet at min samboer ville ha sex men likte ikke tanken på at en baby lå inni magen min imens han drev på. Jeg ville satt meg ned og prata om dette sammen med han, fortalt hvordan du føler det og at det sårer deg. Respekter ham og si at du gjør det. Tenk at gutta respekterer oss når vi sier at vi ikke er i humøret, det er sterkt undervurdert at de også ikke alltid er i humøret. Jeg tror ikke dette kommer til å ødelegge noe mellom dere, men hadde jeg vært i dine sko hadde jeg spurt om ikke jeg kunne runka mannen min istedet, kanskje suge eller gjøre noen form for nytelse for ham, kanskje han vil gjøre noe på deg også. I første omgang så er kanskje det best siden han virker uinteressert i sex. Vi hadde iallefall stor glede av doggystyle som gjor at han ikke så magen, det tok bort endel forkus på at babyen var "tilstede"...kanskje det hjelper:)
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 En av de største grunnene til at menn ikke vil ha sex når kona er gravid, er nok at de er redd for å skade henne eller babyen. forklar han at det IKKE skjer - du kommer til å få vondt lenge før babyen kjenner noe som helst. Som hun over meg sier er det også en god ide' å ha sex bakfra - da kjenner han ikke magen eller at babyen beveger på seg. I tillegg trengs det jo ikke penetrering for å ha sex - man kan onanere hverandre, ha munnsex, kose og tilfredsstille hverandre på andre måter. Spør han HVORFOR han ikke vil ha sex. er det pga babyen? er han redd for å skade deg? er det fordi dette med at dere skal ha barn har gitt en del bekymringer? menn pleier ofte å bli ganske stressa over at det skal komme en ny baby - det betyr masse planlegging, tenking og fundering. kanskje han er redd dere ikke skal klare det, økonomisk og praktisk sett. det er helt normale reaksjoner. snakk med han om det. hvis han fremdeles ikke vil ha sex med deg er det bare en ting å gjøre - fiks det selv! hvis han kan runke så kan vel du også onanere! orgasmer er bare bra for deg og svangerskapet, hvis ikke det er noe spesielt. det senker blodtrykk, gir mindre sansynlighet for svangerskapsforgiftning og for tidlig fødsel osv osv osv =) lykke til!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 Opplever det samme som deg. Vi har vært sammen i 14 år og ALDRI har han vært så død! Før var det jeg som var latere i forhold til sex. Nå har jeg ofte lyst men ikke han... MEN jeg regner med at det går over når junior er ute...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå