Gå til innhold

hihihih sambo ringte meg nå....


Anbefalte innlegg

Skrevet

han jobba overtid mandag og i går og lovet at det var lenge til neste gang...

 

ringte nå og sa....

duuuuu jeg må jobbe i dag jeg,og jeg ble snurt..

 

derfor skal du ta med deg penger og gå på shopping;) kjøp det vi trenger og det du har lyst på;)

 

hehhe ok da.han kan jobbe i dag;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe noen vet hva de må gjøre for å muntre opp damen i huset hihi...

 

god tur på shopping...

Skrevet

ihihhi ja... småen skal bare sove først så blir det shopping ja;)

Skrevet

Så deilig å ha en sånn mann da! Da kan du shoppe uten dårlig samvittighet. Misunner deg :)

 

Goood tur :)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...