jente30L Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 han jobba overtid mandag og i går og lovet at det var lenge til neste gang... ringte nå og sa.... duuuuu jeg må jobbe i dag jeg,og jeg ble snurt.. derfor skal du ta med deg penger og gå på shopping;) kjøp det vi trenger og det du har lyst på hehhe ok da.han kan jobbe i dag;)
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 hehe noen vet hva de må gjøre for å muntre opp damen i huset hihi... god tur på shopping...
jente30L Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2007 ihihhi ja... småen skal bare sove først så blir det shopping ja;)
På vei igjen <3 Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Så deilig å ha en sånn mann da! Da kan du shoppe uten dårlig samvittighet. Misunner deg Goood tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå