SuperGlad Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Hvor lenge er det "ok" at babyen sitter i magen å ikke har hodet ned? jeg vet de kan snu seg i siste sekund, men fra ca når tar man utgangspunkt i setefødsel?
Blue Lady Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Ja, jeg fikk beskjed om uke 36-37.. da må man inn på UL og sånt..
meg & to små vampyrer Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Jeg fikk beskjed i uke 36. Da var det ul og planlegging av setefødsel (fikk ikke noe valg). Men luringen snudde seg siste uka uten at jeg merka det. så da blei dte vanlig fødsel uten epidural (som jeg var lovt ved setefødsel). Var førstegangs forresten.
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Snuppa kom med stumpen først... og det visste de om så lenge at jeg tok røntgen av hoftene, og måling av snuppa i uke 37, og var tilbake uka etter for og få beskjed om at jeg kunne føde vaginalt... (dette var en mandag, jeg var i uke 38, og hu kom tirsdagen etter, kunne jo like gjerne starta når jeg først var der) Men ja, de kan snu seg, helt til rett før fødselen...
Mille** Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 Jeg ble innkalt til UL i uke 37 og fikk time til keisersnitt da. Men snupp snudde seg dagen før jeg skulle inn til keisersnitt så det ble vanlig vaginal fødsel på meg heldigvis. ) Hvilken uke er du i nå da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå