Moonflower Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Mitt ble mindre faktisk! Legen målte 3 ganger - men gjorde ikke noe mer ut av det da.. Så det blir spennende å se neste gang!
Poteto Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2007 okay, eg ble sendt på ul.. si det ikke var forandret..
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Så glad for at du spurte om dette.. Lurer og på dette. Er i uke 33 nå, var hos jordmor på tirsdag og sf målet var akkurat som i uke 31. Jeg ble kjempe bekymret for dette.. Fikk ny time hos jordmor på mand. for å måle. Sf målet var 29 cm, så jeg ligger også litt under den røde streken.. Håper det går seg til:-)
Moonflower Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 hmm... ja, jeg hadde jo time til ul samme dagen som jeg var hos legen og alt så normalt ut heldigvis. Eneste forklaringa jeg fikk var at ungen måtte ha snudd seg/lagt seg annerledes. Størrelsen var helt normal heldigvis så da var det sikkert bare det i mitt tilfelle
Poteto Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. juni 2007 eg var på ul. alt var bare bra så ikkje vær redd
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #7 Skrevet 28. juni 2007 Jepp, det gikk opp 6 cm! Mellom uke 30 og 35 da, 4 cm bare siste to ukene.
Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 28. juni 2007 #8 Skrevet 28. juni 2007 Tror nok det er vanlig at kurven flater litt ut så langt i sv.skapet. Det kommer jo også an på hvordan babyen ligger. Da event hodet fester seg vil også SF-målet flate ut/synke litt. Det gjorde det ihvertfall hos meg og hverken jordmor el lege var bekymret for dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå