Gå til innhold

Dere som trener......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte dere å trene igjen etter fødselen?? Jeg skal på sjekk neste fredag og håper jeg får klarsignal fra gyn til og begynne med treningen av hesten igjen. Klør i fingrene etter og komme i gang igjen. Kunne ta meg en kveld i uka i stallen nå som jeg bare kan tenke på meg selv... (akkurat som man IKKE tenker på sønnen sin hele tiden.. hehehe) Siden jeg uansett har fått en flaskeunge :s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

etter fødsel trente jeg etter bare et par uker jeg, men ikke for hardt og ikke magemusklene også økte jeg intensiteten etter hvert, du kjenner på kroppen hvor mye du tåler....

etter keisersnitt klarte jeg ikke trene på 4mnd,og jeg som er totalt treningsfriik da.. hehe

Skrevet

Trente på dagen 6 uker etter fødselen. Var på håndballtrening og det gikk helt fint :)

Skrevet

Startet så smått etter 6 uker.. Økte bare intensiteten ettersom jeg så kroppen tålte det.. Startet ikke med magemusklene før etter 8-9 uker..=)

Skrevet

Jippi!!! DA blir det nok trening på meg ja! Jeg er og har alltid vært treningsnarkoman! Hehehe =) Så jeg er så rastløs om dagen. Selv om jeg går tur med Halvor ett par timer så er liksom ikke det nok! Må få adrenalinkicket med full galopp i marka ! ;) Hehe..

Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...