♥ DAME Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 hvis man sliter med å bli gravid i tillegg?? Hvis vi bestemmer oss for å gifte oss i mai, da kan jeg være alt ifra 1 mnd til 9 mnd gravid, eller ikke gravid i det hele tatt... Har ikke så så lyst å ha så stor mage i brudekjolen akkurat, men her kan man vel ikke velge. Dette er vel ett luksusproblem, eller hva? )
smakk Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Hmm, kanskje litt.. Hva med å utssette prøvingen bare noen mnd, så du ikke kan være mer enn f.eks. 5-6 mnd på vei? Velg kjole med empireliv så får du litt spillerom )
♥ DAME Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2007 Huff, har ikke hjerte til å hoppe over 1 mnd engang. Får å si det sånn, så har jeg kun brukt piller fra jeg var 16 til 19 år, har hatt flere kjærester opp igjennom årene, men aldri blitt gravid. Har nå funnet mannen i mitt liv, og vi har prøvd over 1 år uten hell. Er snart 37 og har ingen barn fra før. Så nei, jeg kan ikke hoppe over 1 dag engang )))
Mockanin Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Skjønner hva du mener. For litt over 2 år siden bråbestemte vi oss for å gifte oss. Dette var rett etter påske og brylluppet skulle vi ha før sommerferien. Datoen vi ble enige med kirken om ble 28.mai, så da hadde vi ikke så alt for god tid på oss. Vel, det tok oss to uker å få alt i orden og innen 3 uker var inbydelsene ute. Så vi hadde god tid. Som dere så prøvde vi å bli gravide. La dette på hylla pga. brylluppet. Vel uken etter at invitasjonene ble sendt ut kom jeg på at jeg skulle hatt mensen en uke i forveien.. Tok en test og den ble positiv. Den dagen vi giftet oss var jeg 12 uker på vei. Gikk så bra så. Eneste negative med å være gravid var at jeg var dønn sliten innen middagen var over, og at bekkenløsningen smalt til for fult den kvelden. Og så var det det kjempe raseriet da når jeg oppdaget at enkelte av gjestene hadde vært på brudesuitten og herja rundt med tingene mine.
yasmina Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 nei, planlegg og proevd du !!! Gaar seg til det der. Svigerinnen min giftet seg da hn var nesten 6 mnd paa vei og hun hadde fatt god hjelp i brudesalongen til aa velge kjole. Hadde det ikke vaert for de store brystene( hehe ) sa hadde jeg aldri ant det.... tror ikke at forbipasserende saa hun var gravid. Og i disse empirietider boer det iallefall ikke vaere noe problem. Skulle du bli gravid denne mnd hadde jeg vurdert aa flytte bryllupet frem eller tilbake en mnd eller to.
♥ DAME Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. juni 2007 Ojsann, jaja, vi får vel bare ta det som det kommer Blir nok en stor dag likevel, gravid eller ikke, hehe )
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #7 Skrevet 28. juni 2007 da hadde jeg utsatt bryllupet et års tid.....vist du ikke klarer og fokusere på det akkuratt nå !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå