Gå til innhold

Åååh søren.. er ikke fullmåne midt i juli slik jeg håpet :-(


Love my kidz

Anbefalte innlegg

Er mye snakk om dette med fullmåne nå siden årets sterkeste fullmåne er nå den 30.juni (lørdag). Jeg trodde at det skulle være fullmåne 14.juli jeg, har liksom ønsket meg fødsel da, men da er det kun nynåne, og det fører vel ikke til flere fødsler vel? Så da blir vi julidamer som ikke blir påvirket denne helga nødt til å vente til 30.juli. Jeg som håpet å unngå overtid......

 

Jaja.. småtten kommer vel når han er klar og ikke når månen er klar ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Årets sterkeste, sier du?

 

Kanskje det er håp da, jeg har jo termin på søndag. :D

 

Svartmånen kan også påvirke fødsler, og den er jo i midt av juli. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. Min termin er 29.juli. Kanskje jeg slipper å gå så veeeldig lenge over da i hvert fall! *smiler* Det ordner seg nok til, Bluebell! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nai, eg har termin den 30 juli.... Tenk vissdet er heilt fyllt når eg kommer....

Var på sjornal skriving i dag og fekk se nokre føderom og alle var ikkje like koslige, dei fylte først opp dei romma med vindu og der vil eg... Kjære beibi kom før fullmåne:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat sett på en oversikt over når det er fullmåne og nymåne som også har effekt. Det er nymåne 14. juli, kanskje du er heldig da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okey, visste ikke at nymåne hadde effekt, men det høres jo bra ut. For mini i magen har ikke tenkt seg ut denne helga i allefall. Og det er jo forsåvidt bare bra, han har jo godt av et par uker til han der inne ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...