Gå til innhold

Noen som har prøvd den Jif spray og mopp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må få vaska gulvet (fader meg ingen som melder seg frivillig her jo :o)

Så kjøpte den sprayen. Lønner det seg og ha tør eller fuktig mikrofibermopp? Stå en kan bruke begge deler.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker våt mopp, og sprayer over gulvet med flaska. Funker greit det i ny og ne, men for å føle at det blir skikkelig rent bruker jeg bøtte og langkost og vasker på den "gamle" måten=)

Skrevet

jeg bruker den på våt moppen... jeg sverger til jif...

synes det blir reint og dufter godt

Skrevet

Hvis du har mikrofibermopp så ville jeg bare ha brukt vann på spruteflaske...eller vann iblandet litt grønnsåpe (hvis du har tre- eller parkettgulv) Den Jif Spray&mopp er ikke veldig bra.... gulvet blir ikke rent, det blir striper, og den lukter "høgg"......

Bare en liten advarsel... ;o)

MEN...huff... skal du vaske gulv med så nyoperert mage da?? Høres skummelt ut synes jeg.... :o) Kanskje jeg som er pyse, men jeg ville ikke ha gjort det.... Jobb for gubben det .. ;o)

Forresten... God bedring :o)

Skrevet

vi bruker jif moppesystem - og da har jeg bøtte med grønnsåpevann. Men jeg buker den sprayen til f eks hvis jeg bare skal ta kjøkkengulvet i full fart pga flekker. Kanskje vi venter besøk og det egentlig ikke er møkkete, bare fått noen flekker. Da er den super.

Skrevet

Takk for "god bedringen" :o)

Tja, vask og vask, blir vel litt kattevask da. Får sønnen min til og støvsuge godt først, også tenkte jeg at jeg bare kunne spraye og "dælke" litt over gølvet :o) Har IKKE lukta på den enda da *flirer*

Det er slik klickgulv på kjøkkenet, det andre er vanlig belegg..

Får jeg det ikke til så får gubben trø til når han kommer fra jobb.

Skrevet

Den er vel grei på flekker og sånt, men den stinker billig herredeodorant :o(

Skrevet

Bruker våtmoppen (den til å bruke flere ganger) når jeg bruker sprayen.

Den tørre bruker jeg bare på hybelkaninene.

Skrevet

jepp, den stinker billig herredeodorant. Det var god beskrivelse, men den er helt grei til flekker og kjapp gulv vask.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...