Stratos med 3 barn Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Kjøpte på tilbud på nettet og solgte den for samme prisen før jeg ble gift, med forbehold om at den var like hel og renset før vedkommende fikk den tilsendt i posten
yasmina Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 kjoepte.... Men det var fordi jeg fikk den. Hvis ikke hadde jge leid,tror jeg. mener,hva skal man med den etterpaa.....??? Ellers blirdet jo ofte til at en selger den uansett. Hva med aa kjope brukt da, det er jo billigere og da kun brukt en gang ??
♥ DAME Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2007 Turde du det? :// Må man ikke ha nøyaktige mål? Tenk om den var for stor/liten/passformfeil eller at den var litt annerledes enn på nettet.) Er ofte jeg har retunert til Ellos da jeg ikke syns det er i samsvar med bildet i katalogen. Men det er vel en risk å ta? )
2 gutter og 1 jente Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 jeg kjoepte brukt og fikk den sydd saa den passet meg perfekt! mye aa spare paa det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå