*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Vi skal gifte oss neste helg, og der vi skal ha middagen klarer de ikke å få til å lage en vegetarrett til mine to tanter den dagen. Veldig dårlig, men det er en annen historie. Er det noen som har en GOD varmrett, men som er enkel å lage OG som kan gjøres klar kvelden før, og bare varmes/stekes selve dagen? Jeg rekker nemlig ikke lage noe selv på lørdagen, det er jo en av grunnene til at vi har satt det bort! Blir VELDIG takknemlig for svar og forslag!!
værærli.no Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Pasta da da, med tofu? som forrett, frityrstekte grønnsaker....og god dipp ...uff vet ikke helt jeg....men jeg spiste pasta med ulike urter , grønnsaker som aubergine, squasj og tofu, det var kjempegodt!
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2007 Det høres veldig godt ut... men kan ikke lages dagen før tror jeg.... men det er verdt å merke seg i alle fall :-) Takk
ScaryMama Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Vegetarlasagne? Lager det enten ved å bruke vegetarkjøttdeig (får kjøpt på helsekosten) eller ved å bruke masse grønnsaker (aubergine, sopp, squash, paprika osv.).
Simba Skrevet 28. juni 2007 #7 Skrevet 28. juni 2007 fløtegratinerte poteter. Tomatsaus med løk og masse gode krydder. Fisk i marinade. Alt kan lages dagen før og varmes opp.
TurangaLeela Skrevet 28. juni 2007 #8 Skrevet 28. juni 2007 minestrone suppe(har sikkert skrevet det feil...) 4-5 ferske asbarges kuttes Litt blomkål og brokkoli ca. 3 never, hakkes en løk hakkes wokes el.stekes ha i en boks hakkede hermetiske tomater, 9dl vann med 3 blokker grønnsaksbuljong kok spagetti(deles opp eller bruk skruer/penne osv) og ha i gryten. server med pesto og permesan, og brød denne er best dagen etter egentlig:)
suseduse Skrevet 28. juni 2007 #9 Skrevet 28. juni 2007 er kanskje ikke perfekt i bryllup, men vegetar pizza er knallgodt! løk,paprika, sopp mais you name it! og de kan lages dagen før, og bare varmes fort opp igjen..
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 28. juni 2007 Tusen takk for svar Da tror jeg at jeg har fått noen gode forslag her! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå