Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal male huset i sommer, og siden vi har murhus så slipper vi å bruke oljebasert maling, men verandataket og vinduer må det helst brukes oljebasert maling på. Siden det er ute i frisk luft og jeg har støvmaske på, vil fosteret da merke noe til dette? Noen som vet??

Er i uke 19, skal på UL i morgen. Venter på å kjenne liv der nede, men magen vokser og vokser... Blir spennende å se. Er så redd det skal være noe galt siden jeg ikke enda kjenner liv og magen begynner å bli svær..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så lenge det er ute så ser jeg ikke noe problem med å male... holder selv på å innrede loftet - men jeg maler ikke fordi det er inne.... frisk luft hjelper jo - bare pass på selv, synes du det blir ubehagelig luft ute med malingen så synes sikkert babyen din det også :)

Skrevet

Vi holder også på med husmaling og bruker heller ikke oljebasert maling... jeg har sagt til samboer at jeg sikkert også kan male da det i tillegg er ute! Men, han insisterer på at nei - her må jeg ikke ta noen sjanser osv... jeg har sagt det ikke skal være farlig, men han gir meg rett og slett ikke lov!

Han er mye mer hysterisk enn meg på alt som har med graviditeten å gjøre, hva jeg kan spise og gjøre osv... nesten litt slitsomt! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...