Serial mom Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Flættfrid og 16.nov.,er dere på nett? Hur står det til? Jeg har kjent litt liv,endelig! Begynte dagen etter UL'n,men bare sånne små dytt da! Er over i uke 20 idag,så det blir vel mer fart på lillemor etterhvert nå :-)
Flættfrid har to prinsesser Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 åh så artig at du kjenner liv=) det er det beste asså. Babyen min sparker så sinnsykt at noen ganger føler jeg at den holder på å komme ut. Er selv 21+6 . Og i de siste dagene har magen skutt ut, jeg har fått så stor mage nå... så jeg kn ikke lyge meg unna dette, ikke det at jeg vil det heller=) hvordsan er det med deg der nede i sør. Har du fåtttnoen mage, har du sluttet å spy?
Serial mom Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2007 Hi-hi,såpass kraftig! Får sjekke inni navelen innimellom da,om du ser noen hårtuster som stikker ut,så får du ringe føden,ha-ha! ;-D Fikk litt mage i uke 15-16,og de siste 2 ukene har den virkelig fått form,syns egentlig jeg ser ut som jeg er lengre på vei,men men,sikkert litt luft inni der også! Må få tatt bilde og lagt ut på sida her,har jo bvare det dumme bilde fra uke 5,og der ser man bare magemuskler!(og tro meg,det er jeg laaaangt unna nå!) Spydde senest for en time siden,så nei,har ikke slutta med å kaste opp!:-( Vanligvis spyr jeg bare på kveldene nå for tida,men igår var jeg i byen og traska meg sliten i timesvis,etterpå baka jeg kake,så idag får jeg straffa,og sikkert resten av uka også...:-( Har du fått med deg noe av festspillene? Dersom det har vært noe duganes å se da...
Flættfrid har to prinsesser Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 jaaa du må legge inn mage bilder=))) jeg har lagt inn ett på hjemmesiden, men skal legge inn flere i dag. Merker at det er nært mellom de her to, for magen kom mye raskere når den først kom, og nå er den stein hard=)) Men det er artig, det er jo det vi drømmer om når vi går i begynnelsen å få denne magen, og mer skal det li synes de her festspillene er en sorgens kapittel, ikke mye bra, og ikke mye pr så man vet hva som skjer, men det er mye folk i byen., skal du nordover snart?
Serial mom Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2007 Husker liksom ikke på å ta magebilder! Magen på nr.2 kommer jo gjerne mye fortere enn den første,så vil tro det vises godt nå ja! Får gå inn å kikke på hjemmesida di! Min mage er ikke hard hele tida,men har samme formen døgnet rundt,så ser ikke lengre ut som jeg bare har spist godt og har oppblåst mage! Vet ikke om jeg har gleda meg til mage,men det må jo til,og har heller den jeg har nå enn for noen uker siden! Festspillene suger som regel,bruker aldri å gå på noe om jeg er hjemme. Synes så mye av det blir sært og uinteressant for min del(litt vel "kulturelt",kanskje!) Tror ikke det blir noen tur nordover på lenge. Foreldrene mine skal kjøre ned hit en tur på besøk,se huset og sånn,samt ta ned hunden min. søstra mi var her forrige uke,så nå har jeg jo snart sett alle! Skal en tur på sørlandet i juli,mannen min og kompiser m damer bruker å ha krabbe/blåskjell-kalas når alle er hjemme på sommern,og da må jeg være med. Jeg hater krabbe,lukter helt for jævlig når den er kokt,så gjett hvem som kommer til å kreve at alle skal sitte utendørs å spise?!?!? (sånt kan man tillate seg som gravid,kvalom og luktfølsom!) Har du møtt på no kjentfolk hjemme i det siste da? Synes aldri jeg møter noen der oppe! Og her nede treffer alle hjemmefra folk de kjenner bare dem er her ei helg på besøk,mens jeg som bor her hele tida treffer ikke noen jeg synes jeg drar kjensel på engang! Urettferdig!:-(
Flættfrid har to prinsesser Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 Min mage er først nå blitt hard, den så gravid ut før, men da jeg satt meg så det bare ut som jeg hadde litt (mye) ekstra på magen. Husker det var det jeg gikk og ventet på med ida også, at magen skulle bli hard. Var på vekta i går, har lagt på meg 5,5 kg, det er jeg super fornøyd med, sist gang hadde jeg lagt på meg 13 kg, så det er deilig å ikke være der igjen, men det er jo lenge igjen... Er litt artig med mage bilder, og når du en gang skal ha neste mann, så er det veldig artig og sammenligne osv. Sån som sist, skrev jeg noen ord hver dag, hva jeg veide sf mål, mye/lite aktivitet, halsbarnn energi osv, og det er kjempeartig for meg å se nå, kontra da=) har i grunn ikke møtt nien kjente jeg, er nesten ingen som jeg kjenner igjen her oppe, er litt snodig det der, jeg møtte marit, men det har jeg vel sagt? du kan gå inn på mai bente sin side og se http://maipau.bloggspot.com tror jeg det er, er ikke helt sikkert
Serial mom Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. juni 2007 Den kjenner jeg igjen! Blir liksom èn kjempevalk når man sitter! Lekkert! Tror jeg har gått opp rundt 7 kg nå,ikke helt etter planen,men det har fordelt seg utrolig jevnt,så det eneste jeg ser har vokst er magen,puppene og rumpa(og det utover,ikke i bredda,så det ser egentlig ikke så værst ut likevel!) Har jo knapt bevega meg siden kvalmen kom for ørten uker/måneder siden.(de fleset kg kom i 1.tri) Håper jeg kan begynne å trene og gå litt turer snart,føles litt bedre når man får rørt skikkelig på seg! Vet ikke om jeg vil ha nestemann,jeg,ikke om man må være så dårlig hele tida! Kan bare krysse av på kvalm,trøtt,dårlig form,vondt i magen nedover hele linja,tror jeg skal huske det uten å skrive det ned,he-he. Bah:-( Aner ikke hvor kjentfolk gjemmer seg henne,men jeg er jo oftest bare i byen på dagtid på ukedagene,og de aller fleste er nok på jobb da,så sånn sått er detvel ikke så rart om man ikke møter på noen.... Jobber du nå,forresten? Den linken fikk meg bare til bloggspot,der stoppa det. Kanskje man må være registrert?
Flættfrid har to prinsesser Skrevet 29. juni 2007 #8 Skrevet 29. juni 2007 ja, men tro det eller ei, når nurket er kommet og det er gått noenmnd, da begynner man så smått å glemme. men, jeg tenkte mer på sånt første spark og utenpå, hikke og den type ting, det er morsomt og veldig lett å glemme... sist gang så jeg ut som enn vannballong som holdt på å eksplodere, herregud ka vann det var i den kroppen min, på lsutten da jeg hadde ul, hadde de problemer med å se ida, for det var så ulkart pga vannet.. håper på bedre tider denne gangen, og så langt er det bra=) har du prøvd akupunktur, har hørt at det skal være veldig bra. jobber i dnbnor i harstad, begynte her den 19 mars i år, og stortrives her er mai bente sin http://maibente.blogspot.com
Serial mom Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. juni 2007 Ja,jeg hører dem sier det! Vet nå ikke,får se når dissa ni månedene er over...! Skal det bli fler,så må det bli med èn gang etterpå,for da vil jeg ha de tett! Har ikke så mye ekstra vann enda,men kanskje det kommer... Er vel ikke så mye man kan gjøre for å unngå det om det først kommer,sånn utenom å unngå salt og brødmat.. Trøsta er jo at det forsvinner etter fødsel,og er lettere å hanskes med en fett! Har ikke testa akupunktur,er ikke noe sånt i nærheten her,så da blir det så mye styr for å komme til/fra,og det blir jeg ekstra dårlig av! Ingenting annet har hjulpet,annet enn sykemelding/ro,så er igrunnen skeptisk! Å,da er du i banken min! Kjekt,da kan du vel egentlig gå/sykle til jobben da:-) (ehhh,kansje ikke sykle med stor mage opp den bakken1 Tungt!) Mai Bente har ikke forandra seg noenting siden hun var ung og lille miss Belona,he-he! Ser akkurat likens ut som før:-) Kanskje jeg er heldig å springer på dem i byen en dag,hvem vet!
Flættfrid har to prinsesser Skrevet 29. juni 2007 #10 Skrevet 29. juni 2007 jeg går hver morgen på jobb, tar ca 15 - 20 min og det er deilig, har gjort det siden i begynnelsen av april. mai bente er akkurat den samme jenta. hun tar journalist utdannelse, men har jo selvfølgelig ett friår nå. helt enig med deg at det er bra de kommer tett, xa får de så stort utbytte av hverandre også blir man liksom ferdig, får man noen år der det er slitsomt, så roer det seg vel litt, håper jeg og tror=) mai bente og de har leilighet på vålrenga, så du finner henne mye der og nede på grønland
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå