Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei noen her inne som har skaffet pass og vet hva man må ha med. To bilder, fødselsattest og noe mer?

Hva med underskrift. Må begge foreldre underskrive?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ett bilde holder, bekreftelse og underskrift av far+fars legitimasjon og foedselsattest

Skrevet

Fødselsattest og bilder ja (sjekk kravene til bildet på politiet.no) Begge foreldrene må være med, alternativt må den av foreldrene som ikke er med sende med en fullmakt med kopi av llegitimasjon. Så må du huske penger/kort. Da tror jeg ikke det var mer

Skrevet

Bekreftelse på hva da? Vi er gifte for øvrig. Skal far sin fødselsattest være med eller bare barnets? Ble litt uklart for meg

Skrevet

jeg samtykker at (barnets navn og personnummer) skal faa pass. dato og underskrift.

Skrevet

bare babyens foedselsattest. og du maa ha saann bekreftelse fra far selv om dere er gift.

Skrevet

For å gjøre det enklere for deg selv og politiet, kan du laste ned søknadsskjema på politi.no og fylle ut på forhånd. Her er det også egen linje fr fars samtykke.

Og husk at det er kommet strengere regler for passbilder som også gjelder for barn, bl.a. at munnen må være lukket på bildet.. hehe, enklere sagt enn gjort for oss da bolla bare ville spise opp kameraet. Det endte med at han fikk klissete malt for å lukke munnen :o)

Skrevet

Tusen takk dere alle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...