Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Jeg hadde G+2 denne gang på kontroll, jordmor spurte legene hva vi skulle gjøre og de mente vi bare skulle se det ann. Er i uke 28 nå. Men jeg må holde meg unna sukker ( Hva ble gjort hos dere?
smakk Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Jeg hadde også sukker i urin, og jeg tok glukosebelastning for å sjekke ev. svangerskapsdiabetes. Det var ikke det, men fikk beskjed om å holde meg unna sukker. Jeg var ikke så flink til det, men med en gang jeg hadde født ble det normalt igjen )
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2007 Tok blodsukker prøve på fastende mage den var normal 4,8
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Jepp, hadde det en gang, det ble tatt glukosebelastningstest. Det var ingenting galt, hadde nok bare drukket for mye cola kvelden før;)
frøken blå Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Holdt meg borte fra alt som heter sukker i begge svangerskap fra rundtom uke 18. STREEEEEEESS!! Forbud mot alt godt.... +2 og +3 hver gang. Så det var kneipp, gulrøtter og mye vann det gikk i. MAX 1 frukt til dagen var det beste jeg fikk. Ikke juice, yoghurt, iallefall ikke noe "snop" (som jeg hadde SÅ lyst på), lys bakst m.m. Lykke til =)
frøken blå Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 Prøv å unngå glukosebelastnings-testen.... (jeg grein!! den er FÆL) *sorry*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå