Hmmmmmm Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Vår bhg er en privat bhg,men føljer kommunale bhg føreskrifter som passer dem. Og i april fikk vi da reda på att bhg er stengd hela juli, og jeg jobber 2 og 6 juli og sen hela uke 28, og samboern har ikke ferie føren 3 uken i juli. har fått barnevakt før den 2 juli da kommer samborens søster og passer dem og uke 28 da ska di upp til samborens mamma og vare der hela uken, men fredagen den 6juli har vi ingen barnevakt..... om jeg ikke får byttet skift så må antingen jeg eller samboern ta fri fra jobb den dagen, vilket ikke noen av oss egentligen vil,før jeg har bare jobbet på coop i ca 1mnd, og det er krise på samboerns jobb..... håper jeg får ordnat dette i morgon ner jeg er på jobben..... noen andre som sitter i samme båt????
værærli.no Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 her har vi planlagt godt på forhånd ferien i juli, så vi ikke skulle gå i den fella:-/ mannen tar ferie første uken i juli og to siste og jeg tar fra andre uken og utover så har vi ferie sammen resten:) Alle har jo krav på ferie uansett. En dag borte fra jobben kan vel ikke være så ille!?
Hmmmmmm Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2007 jeg har ikke krav på ferie, går som extrahjelp/vikar i sommer..hehe... men det løser seg sikkert tenker jeg, håper bare att noen kan bytte skift med meg, har tidig vakt den fredagen så håper en av di som har sen vakt vil bytte..hehe...
lille je Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 De fleste vil vel heller jobbe tidlig istedet for seint på en fredag, så det går sikkert bra, skal du se:)
Hmmmmmm Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2007 Står mellan 2 st... den enne han vet jeg vill jobbe sene vakter, så det er 50-50% att han vil bytte, så vet jeg ikke om hu andre fortfarande er sykmeldt,får reda på det imorgon. så jeg vet ikke vem som har hennes skift da, men det jeg mest er veldig irriterad før er att bhg har syengt hela juli.. er ikke bare vi som slitter, flere andre foreldrer sliter med att bhg har stengt, spesielt di som er aleneforeldre og ikke har ferie føren i sluttet av juli...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå