Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Har begynt og smøre meg med jordnøttolje, og tenkte å bruke det som forspill til litt mer kos i forrige uke. Da mannen min hadde massert en stund kjente jeg at jeg kom til å få en orgasme. I det orgasmen begynte sprutet det ut ganske mye vann.. Ble en stor flekk på lakenet og ikke mer kos på oss for å si det sånn. Var litt redd for at det var fostervann. I går kveld skjedde det samme. Kommer ganske mye og fort. Har ikke kommet mer i natt, og det var blankt. Lukta søtt med en gang, men kunne minne litt om tisselukt på lakenet i dag.. Har vært mye fuktig der nede siste uka. Har kun brukt truseinnlegg, men byttet dem flere ganger om dagen. En dag var det t.o.m en våt flekk på buksa da jeg reiste meg.. Var veldig varmt og jeg lurte på om det kunne være svette.. Flere med lignende erfaring? Noen som vet hva det er?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 kvinner kan ejakulere væske ved orgasme, er nok sikkert bare det;)
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Bare at det har aldri skjedd før.. Og absolutt ikke så mye! Er i uke 35..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå