Gå til innhold

Noen som har hatt sukker i urin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde G+2 denne gang på kontroll, jordmor spurte legene hva vi skulle gjøre og de mente vi bare skulle se det ann. Er i uke 28 nå.

Men jeg må holde meg unna sukker :o(

Hva ble gjort hos dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ble tatt glukosebelastningstest. for å se om jeg hadde svangerskapsdiabetes. Det hadde jeg ikke..:) men, gravide kan lekke sukker til urinen uten at de har for mye sukker i blodet. et svangerskapsfenomen, ikke noe farlig bare nyrene som lekker litt sukker. Det går over når man ikke er gravid lenger. Lykketil, det er sikkert ikke noe...

rart de ikke tok glukosebelastningstest på deg da.

Skrevet

De tok blodsukkret på fastende mage, var på 4,8 som var fint.

Skrevet

eg hadde d forrige svangerskap, fikk påvist svangerskapsdiabetes.

det som e viktig e å holde seg unna alt søtt. spise grove brød, leverpostein, makrell i tomat,kjøtt pålegg. lite melkeprodukter og ingen godis

va vell d eg fikk beskjed om. samtidig målte eg blodsukker og gikk oftere til kontroll!

Skrevet

Jeg har målt sukker i urinen flere ganger. De sa så lenge det var under 5 så var det ingen fare. Har allikevel tatt en sånn glykosetest på sykehuset. Ingen tegn til svangerskapsdiabetes eller noe annet. Tror det er ganske vanlig å ha litt sukker i urinen når man er gravid.

Skrevet

Noen???

Skrevet

Hadde det i forrige sv.skap og har det nå.. hadde ikke sv.skaps diabetes og spiste det jeg ville. var ikke noe problem..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...