Prinsemamma:-) Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Jeg har siden mandag vært utrolig trøtt, har aldri vært så trøtt som det jeg er nå noen gang før... I tillegg har jeg de siste dagene hatt litt vondt i magen, akkurat som "knivstikk" på venstre side(ikke nederst i magen). Disse smertene kommer og går... Har IKM lørdag/søndag denne uka. Noen som har hatt noe lignende? Kan det være et tegn på at jeg er gravid?
Bomsedeisi Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Ja det kan være tegn på at du er gravid, ta en test å se :-) Jeg tok test sist 1 uke før IKM og den var possitiv. Lykke til :-)
Endaenbabyønskes Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Jeg har hatt det på samme måte, men jeg har jo symptomer hver måned da:) Denne gangen er jeg derimot usannsynlig trøtt! Sover etter jobb og sover godt om natta også!!!!! Å, jeg håper for din og min del at den sitter!!!!!! Lykke til!
Prinsemamma:-) Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2007 Tusen takk og lykke til til dere også Håper inderlig den sitter for alle oss som prøver nå Er i min 2 pp nå, og hadde vært utrolig takknemlig om spiren sitter allerede nå ) Vet dere hvilke tester som slår først ut? Tenkte kanskje jeg skulle kjøpe en i morgen og ta en test i morgen eller på lørdag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå