Propellmamma til 2 Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Nei, men første gang jeg har hørt andre si dette.... Jeg var plaget med dette i forrige svangerskap, men det ga seg ikke etter fødsel, ble heller verre. Det kom ikke så ofte, men når smertene først kom var det ille. Fikk sjekket om det var navlebrokk, men det var det ikke. I dette svangerskapet kommer det innimellom og er MYE verre. Det er til å gråte av og jeg klarer ikke å stå oppreist... Får ingen forklaring av lege, bare som om dette er en av tingene man kan vente seg når man er gravid :-p
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 jeg var også plaget en stund med veldig ømmhet og vondt i og rundt navlen. ETter en dusj måtte jeg føne den tørr fordi jeg ikke klarte å tørke meg der. For min del tror jeg det kun var livmoren som strekte seg og det gjorde vondt. DEt kjentes ut som jeg hadde verdens største sår i navelen og rundt men var ingenting der. Ga seg når jeg kom litt ut i svangerskapet håper du blir bedre etterhvert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå