Gå til innhold

ville dere kjøpt madrass på jysk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vurderer å kjøpe ny madrass te gutten vår på 9 mnd. den vi har nå er kjempegod, men den er litt for liten for senga(kjøpt på jysk), så vi må polstre sidene rundt, og da løsner lakenet hele tiden. lurer på å kjøpe madrassen som hører til, men forbinder jysk med litt lavere kvalitet, ville dere kjøpr madrass her, eller heller kjøpt en dyr en på f.eks skeidar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har madrass fra jysk til begge barna vi. Og de er kjempegode! De har jo forskjellige prisklasser på jysk også da.. Like så bra som skeidar sine ja

Skrevet

De fleste madrasser til sprinkelsenger er av skumgummi, og jeg tror det er samme hvor den kommer fra. Her har vi madrass fra IKEA og sengen hos farmor har madrass fra Bohus, jeg kjenner ingen forskjell på de...

Skrevet

den vi har nå er ganske tykk med fjører(?) inni. så skumgummi er bra? da prøver vi jysk sin da:)

Skrevet

Hvorfor ikke? Du har jo seng fra jysk.. da kan jeg ikke skjønne annet enn at madrassen er bra nok for deg å?

Skrevet

er fornøyd me senga, men vil ha en skikkeli madrass sånn at han ikke blir dårli i ryggen(vi er en stor familie med ryggproblemer allerede...). syns å ha hørt at skumgummi ikke nødvendigvis er så bra, va bare det...

Skrevet

trodde at skumgummi ikke var bra å ligge på jeg..

men det kan jo hende at de har det på jysk også som ikke er skumgummi.. neste madrass til tuppa skal bli svane, denne har jeg i senga og er super fornøyd.. tror ikke de er så dyre mellom 800 og 1000 hvis jeg ikke tar helt feil

Skrevet

på jysk ar jeg kun funnet de i skumgummi

Skrevet

ok, men hva om du har eb sånn skum gummi madrass og så kjøper du en sånn overmadrass som ikke er av skumgummi da, de er helt sikkert litt rimligere også..

Skrevet

det går jo an, men de er ikke dårlige for ryggen da? hvorfor sies det egentli at man bør styre unna skumgummimadrassene?

Skrevet

vet ikke, men jeg er helt sikker på at jeg har hørt det ett sted at skumgummi ikke er så bra..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...