tottelott Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Jeg tror det er livmoren din som strekker seg. Helt normalt=)
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2007 Syns det er litt skummelt skjønner du ;p Plutselig har det begynt i navlen liksom, gitt seg nederst som d bruker å være
Listende fleeceteppe Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Jeg har det akkurat på samme måten, inni og rundt navlen på en måte. Det er veldig ubehagelig, litt vondt når jeg reiser meg. Det vriker også som om babyen hviler litt i dag, har kjent henne mye noen dager nå, men i går og i dag er det ikke samme fresen over det, så kanskje denne voksinga er litt slitsom? Glad jeg skal til jordmor om en uke....
Bimmer´n Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 Tror det er den rette magemuskelen som "deler seg" (mer eller mindre), og området rundt navlen er det området som utsettes for mest tensjon. Er visstnok veldig vanlig!:-) Jeg kjenner det også.
Bimmer´n Skrevet 28. juni 2007 #7 Skrevet 28. juni 2007 Kjente det ekstra mye etter at jeg trente de rette magemusklene litt (pleier vanligvis ikke gjøre det, bare de skrå), så da ble jeg veldig sikker på at det var det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå