Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 hvordan sex er før fødselen hvordan sex er etter fødselen hvordan ditt og hvordan ditt. gå til barnimagen.com!!!!!!!! Ååhhhhhh!
*bolla pinnsvin* Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Hvorfor skal de spørre om sex etter fødselen på barnimagen? De har jo ikke født ennå.
Stratos med 3 barn Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Det er jo andregangsfødende der sikkert også......
*bolla pinnsvin* Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Jo, men når det gjelder ting etter fødselen, så er vel dette det beste stedet å spørre. Her er det jo bankers at alle har født! Dessuten skjønner jeg ikke at dette er et stort problem, akkurat. Så mye gnål som det er her inne om at man omtrent ikke har hatt sex på årevis etter å ha fått barn, så skjønner jeg at de som er gravide begynner å lure litt.
Stratos med 3 barn Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Det siste der er jeg helt enig i! Ellers har jeg fått masse svar på bim fra annen og flergangsfødende jeg altså, så jeg håper folk prøver der også
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 Har spurt om det selv jeg for ikke lenge siden, og jeg hører til her. Det er noe alle lurer på, tror jeg. Bare å overse trådene hvis det irriterer deg da =)
Herkules Skrevet 28. juni 2007 #7 Skrevet 28. juni 2007 Nei det er jeg ikke lei - Hvorfor skulle jeg det? skjønner ikke prolemet dit jeg anonym.....
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 28. juni 2007 #8 Skrevet 28. juni 2007 jøsses da..det er jo ikke obligatrorisk og svare...eller lese dem...hopp over dem da hvis du irriterer deg så mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå