Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Gutten min og jeg har vært sammen over to år og han har et barn fra før. Nå merker jeg at dagene blir en rutine. Han sitter på pcen og trykker fra han kommer fra jobb til han går. Ligger på sofaen. Har forsøkt å hinte om at vi må finne på mer ilag og at jeg er lei pcen hans nå.. Hva gjør dere for å holde samholdet oppe og kjærligheten varm? Jeg merker jeg begynner å bli drit lei..
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Uff, det var trist å høre. Jeg tror nok alle opplever det slik av og til. Men det er sant som du sier at det er viktig å finne på ting sammen. Bare en tur på kino kan være godt for forholdet. Vi går på kino ca en gang på 2 mnd, men likevel er det noe vi begge synes er koselig. Jeg har lenge gått på rulleskøyter, og nå har også han kjøpt seg det, så nå går vi sammen et par ganger i uka Bowling er også noe vi drar på av og til. Eller rett og slett bare en spasertur Jeg har også en gubbe som sitter mye på pc`n, desverre, du må bare være flink til å få ham bort fra den Har du spurt om han vil være med ut eller finne på noe? Vet at alt fort kan bli kjedelige rutiner, men det gjelder bare å være litt kreativ av og til Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå