Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 jeg lurer på om deres 2-åringer (vår er 2 år og 2 mndr) "plutselig" tisser mindre??? vår lille tass tisser mindre nå enn han har gjort... merker så godt på bleiene at det nesten ikke er noe i de... det har bare vært sånn i går da egentlig, men jeg blir fort bekymra... ser ikke ut til at har vondt noe sted, ikke har han feber, så det kan vel kanskje være at han svetter en del, og dermed tisser mindre? noen flere med samme erfaring, så hadde jeg vært veldig veldig takknemlig for å høre deres erfaring...
Gravenstein Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Det varierer en del her også, selvsagt avhengig av væskeinntaket. Noen dager drikker klumpen nesten ikke noe, selv om det fristes med saft og favorittdrikkeflaske. Andre dager kan hun helle i seg flere glass med vann på et øyeblikk - og tissebleier deretter :-)
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Må nok sees i sammenheng med væskeinntak og hvor varmt det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå