Adriansmor med tulla Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Da skal jeg på ul...gleder meg men tiden går veeeeeeeldig sakte=( Håper alt er iorden og om de kan se om det er gutt eller jente.... hjerteslagene har ligget på 146.... åååå så spent atte=)
Serial mom Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Jadda! *tryll tryll* Sånn,nå er det tirsdag! Avsted på UL med deg:-) Var også dritspent foran UL,og kjempenervøs for at ikke alt skulle være i orden! Lykke til,håper alt er bra,og at du får vite hvem som skjuler seg der inne! :-)
Adriansmor med tulla Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2007 åå takk kle på jakke og springe da hehe.... var du langt på vei nnår du var på ul elli? og fikk du vite hva som bor inni der=)
Serial mom Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Øhhhh *telle telle* Har harr 3 ulike termindatoer,så nå har jeg ikke helt kontrollen lengre. Jeg er 19+1 idag,og det var forrige tirsdag,så da var jeg vel 17+6,tror jeg!(hoderegning,hva er det???) Fikk vite at det var ei lita jente,akkurat som vi trodde! :-) Det syntes veldig tydelig,så om ikke babyen din legger seg ekstremt ulaglig til inni der,så har du stor sjanse for å få vite kjønn:-) Hadde vært på 2 tidlige UL før dette,men nå var jeg jo lengre på vei,så det var noe helt annet enn tidligere:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå