lotus1 Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Hei dere. Sitter her på hotell og er på vei til badeland med barna. For tre uker siden fikk jeg satt inn spiral for første gang i mitt liv. Siden har jeg blødd kontinuerlig. Jeg har jo lyst til å bade sammen med barna i dag, men så er jeg så i tvil om jeg kan bruke tampong etter å ha satt inn spiral. Teit spørsmål, men,,,,er litt greit å spørre her.
En_av_hver Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Jada, det gikk fint for meg i alle fall:-) Jeg hadde hormonspiral, men det spiller sikkert ingen rolle hva slags du har:-)
Synnøve_Solbakken Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Man skal være veldig forsiktig med det, særlig når spiralen er ny. Ifølge legen min er det nesten like lett å dra den ut som å sette den inn den første tiden.
Nit@™ Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Jada, det kan du bruke. Bare husk å skifte når du har vært i vannet!God tur til badeland.
Synnøve_Solbakken Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Brukte tampong selv, men da var det gått en stund.
lotus1 Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. juni 2007 Hei dere ! Takk for hurtige svar:-).huff, blir litt engstelig når jeg leser at spiralen kan dras ut. Tørr jeg dette da?
holder maska Skrevet 28. juni 2007 #7 Skrevet 28. juni 2007 Lite sannsynlig at du drar ut spiralen med mindre trådene er veldig lange. Sørg for at tampongtråden henger ut av skjeden, så du slipper å lete etter den når du skal ta ut tampongen:)
Synnøve_Solbakken Skrevet 28. juni 2007 #8 Skrevet 28. juni 2007 Kanskje du kan prøve den silketampongen til ob. Viktig at den ikke henger seg fast i trådene, og dra veldig forsiktig ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå