Gå til innhold

Kan jeg bruke tampong med spiral?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere.

Sitter her på hotell og er på vei til badeland med barna. For tre uker siden fikk jeg satt inn spiral for første gang i mitt liv. Siden har jeg blødd kontinuerlig. Jeg har jo lyst til å bade sammen med barna i dag, men så er jeg så i tvil om jeg kan bruke tampong etter å ha satt inn spiral.

Teit spørsmål, men,,,,er litt greit å spørre her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, det gikk fint for meg i alle fall:-) Jeg hadde hormonspiral, men det spiller sikkert ingen rolle hva slags du har:-)

Skrevet

Man skal være veldig forsiktig med det, særlig når spiralen er ny. Ifølge legen min er det nesten like lett å dra den ut som å sette den inn den første tiden.

Skrevet

Jada, det kan du bruke. Bare husk å skifte når du har vært i vannet!God tur til badeland.

Skrevet

Brukte tampong selv, men da var det gått en stund.

Skrevet

Hei dere !

Takk for hurtige svar:-).huff, blir litt engstelig når jeg leser at spiralen kan dras ut. Tørr jeg dette da?

Skrevet

Lite sannsynlig at du drar ut spiralen med mindre trådene er veldig lange. Sørg for at tampongtråden henger ut av skjeden, så du slipper å lete etter den når du skal ta ut tampongen:)

Skrevet

Kanskje du kan prøve den silketampongen til ob. Viktig at den ikke henger seg fast i trådene, og dra veldig forsiktig ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...