Gjest Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Har så lyst til å steke dem hele. Men trenger tips til evnt marienering, tilbehør etc.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 mariner dem i tikka masala pasta, (deles opp da) og kok dem i balti-saus, alt fra Patak. Serveres med nanbrød, ris og raita. Nam.
A4 Husmor.... Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Snitt filetene på tvers og fyll litt smøreost oppi. Del opp noen poteter og ta på litt krydder og olje. Som tilbehør er det veldig godt med oppdelt løk, sopp, paprika, squash(?) eller evnt. en pakke Findus franske grønnsaker. Kyllingen legges på rist og resten i form. Jeg pleier å steke alt på 225 grader i ca. en time, men se det litt ann.
Fraggelhysa! Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Surr bacon rundt dem, salt og pepper på og stek dem i panna eller på grill. Jeg er veldig glad i ovnsstekte poteter, er godt å blande potetene i litt pesto før du hiver potetbåtene inn i varmluftsovn på 225 grader i ca 20-25 min. Du ser når de er ferdige. Tilbehør: Grilltomat (del tomaten i to og legg den i ovnen ca 3-4 min) Den sausen med sjalottløk og basilikum passer utrolig godt til det hele!
A4 Husmor.... Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Tror det blir kylling her i huset også nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå