smakk Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Så disse i en lekebutikk, det var forskjellige typer som språk, dyr og musikk. Er det noen som har erfaring med disse? Det sto at de var fra 0-4 år, jeg synes det er et veldig stort aldersspenn. Hvilken alder synes dere de passer best for? Vesla mi er snart 14 mnd, vil hun ha noe glede av disse?
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Jeg har og synes de rett og slett er booooooring!!! Lukas har ingen intr.for de heller,han er 19 mnd. Men du kan jo kjøpe en og se om det er noe intr.hos tulla di;))
smakk Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2007 Oj, såpass ja.. Jeg syntes liksom de måtte være verdt det, kosta hundre kroner for en som varte i litt over 20 minutter.. Noen flere som har prøvd disse?
yasmina Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 nei, faller ikke i smak her heller.hverkken hos mini 12 mnd eller lillegutt paa 2,5 aar. Er enig i at de er kjedelige.... Lillegutt foretrakk teletubbiene han og sa har han likt kaptein sabeltann lenge. men det som han startet med er den reklamesnutten paa 10 min for kr.sand dyrepark som er paa noen barne DVDer
smakk Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2007 Hmm, da tror jeg nok jeg dropper det ja... Har nyttigere ting å bruke pengene på. Takk for svar )
ScaryMama Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 Nikolai liker den han har, men han er litt yngre (7,5 mnd). Jeg kommer til å kjøpe en ny når han blir litt eldre. Det står fra 0-4 men noen er bedre for forskjellige aldre.
SOMMER :) Skrevet 28. juni 2007 #7 Skrevet 28. juni 2007 Vesla fikk en om språk. Den er utrolig kjedelig. Prøvde en gang da hun var 7-8 mnd-ikke interessert. Prøvde igjen da hun var ca 19 mnd- fortsatt ikke interessert. Men hun er generellt ikke interessert i tv da. Nå er hun to år.
MADDE86 *Maybe baby?* Skrevet 28. juni 2007 #8 Skrevet 28. juni 2007 hun jeg er dagmamma for har lært kjempemasse av disse dvd. er 18mnd.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 28. juni 2007 #9 Skrevet 28. juni 2007 Syntes de er supre. Vi begynte med Mozart da han var baby, så gikk vi videre på dyr ol. og nå ser han den med tall. gå inn på babyeinstein.com De er innmari kjedelige for oss voksne, Ja, men så står det da 0-4 år på de da.. Vil anbefale deg særlig disse med dyr :-)
Junitulle06 m/ novemberspire Skrevet 28. juni 2007 #10 Skrevet 28. juni 2007 Vi har den med dyr og vesla på 1 år eeelsker den. Eneste måten å få henne til å sitte stille i mer enn 2 minutter på.
Frk B og Elias Skrevet 28. juni 2007 #11 Skrevet 28. juni 2007 Elias synes også de er supre, særlig den med dyr! Han er ett år nå, men fikk den med Mozart når han var ganske liten, og han var helt facinert
smakk Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 28. juni 2007 Æsj, nå ble jeg usikker igjen.. Vet det egentlig ikke er så big deal, men jeg har så dårlig råd at det ikke er rom for feilkjøp. Hadde bare lyst til å kjøpe noe underholdende og lærerikt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå