Gå til innhold

November: Hva kan ungene deres?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå som de er over 7mnd. hadde det vært interessant å hørt hva de klarer / ikke klarer.

 

Åling- ja

Krabing- nei

Sette seg opp selv- nei

Reise seg opp- nei

 

Er min treg;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes sånne tråder som dette er dumme. Unger er så forskjellige - det gjør bare noen urolige å se at noen kan mye mer enn deres baby.

Du har ingenting å bekymre deg over i forhold til din.....det er helt normalt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åling ja, de andre nei.. Men er ikke bekymret for det.. Det kommer snart..=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel,jeg synes ikke slike tråder er tåplige,som det blir sagt her,alle barn er forskjellige,derfor er det kjekt å dele erfaringer.Min er kanskje raks med en ting,mens en annen kan være raks med noen min gullgutt er treg med,derfor er det kjekt å høre om andre barn.

 

Hadde alle vært like,hadde det jo ikke vært noe å dele.

 

MIn åler seg ja,krabber ikke,noe jeg ikke tror han kommer til å gjøre,fordi han kommer seg så godt frem med åling.Reiser seg opp,hvis han får skikkelig godt tak i noe.

 

Han er 7 mnd i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er 7 mnd. Og gjør ingen av de tingene. Eneste er å surre rundt i sirkel når han ligger på magen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, tydelig at de er forskjellige. Min gjør alt det bortsett fra åling, men det er fordi han krabber;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tuppa er født helt i begynnelsen av november, så nok av de eldste her.

 

Hun kan krabbe, sette seg opp, reise seg og sette seg igjen, stå uten å holde seg i 1 sekund før hun faller,og vise hvor stor hun er.

 

Babyen din er ikke treig i det hele tatt- de andre barna i den store barselgruppa mi har det ikke like travelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er født 13. og åler seg bakover på golvet, men krabber ikke. Heller ikke reiser han seg opp eller står selv, men han liker veldgi godt å stå i fanget eller på gulvet leeeenge.

 

For noen få dager siden oppdagen han krabbeposisjonen og vugger i den, men så legger han seg flat på magen igjen. Han har også nettopp begynt å rulle fra mage til rygg, men ikke satt det i sammenheng med rulling fra rygg til mage så det blir et "fremkomstmiddel".

 

Artig å se når han oppdager nye ting. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smååen her er født den 16.

Hun åler seg, kryper litt, setter seg opp selv og har akkurat begynt å reise seg og.

Hun er tidligere ute med kryping og det å reise seg opp enn de andre barna har vært.

Din er absolutt ikke treg nei :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kan ingen av tinga nevnt over, men ho har sitti i 2 mnd og ho kan klappe :-) I senga ruller ho masse rundt, men det gjør ho ikke på gulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah bare åler framover enda hun. Men hun kan sitte for seg selv og forje helg sa hun mamma for første gang. Og nå har hun sagt d et par ganger når hun ligger i senga og vil at jeg skal komme. Hun sa d å når hun satt i fanget til pappa'n sin og ville til meg. Det er så søtt når de har begynt å si ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åling-ja

Krabbing-nei (tror ikke hun kommer til å gjøre det heller)

Sette seg opp selv-ja

Reise seg-ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...