Gå til innhold

EN LEK! Hvis du var en superhelt... (Ja,jeg kjeeeeder meg!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du var en superhelt,hva ville da din spesielle egenskap/styrke være??????

Det kan gjerne være pellefantastisk,men må begrunnes/forklares "rasjonelt",he-he!

Egenskap: Tror jeg hadde kunnet slengt ut en hale(skjult ellers,men den kommer ut som et teleskop vede behov!) med spiss på og stukket,fanget eller kvalt skurkene,eller brukt den som klatretau/liane for å svinge meg over hustakene på jakt etter slemminger!

Hvorfor:Jeg har litt ekstra utstikkende halebein,så det ser ut som jeg har en liten hale! Kan faktisk logre med den og alt! :-) Dessuten er jeg født i skorpionens tegn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville kunne fly jeg :) Bare hoppe opp og da fløy jeg :)

Vet ikke hvorfor, har ikke akkuratt anlegg til vinger men :P

Jeg ville hatt det fordi da kunne jeg reddet mange som hadde problemer, var syke osv. Bare fløyet og reddet :)

Kunne jobbet sammen vi da, elli-karamelli, du fanger de, og jeg flyr de til politiet eller sykehuset ;)

Skrevet

Jeg ville kunne telepotere(tror det er det det heter) Bare lukke øynene og ønske jeg var en plass også var jeg der.

Eller at jeg hadde et par ekstra armer. Har savnet det veldig etter jeg fikk tvillinger.

Ops jeg er vist en ganske egoistisk superhelt.

Skrevet

jeg ville hadd lasersyn!

hvorfor: for da kunne jeg kledd av folk med blikket!!

- og knuse motstanderen med blikket da..

Skrevet

Siden alle med fantasi bare freste inn masse svar på denna tidligere idag(ehhh...),så gir jeg den et nytt forsøk nå. Ser jo at det er flere som kjeder seg her!

*dytt*

Er vi bare noen få stakkars superhelter her,eller???

Skrevet

Flytte både store og små ting med tankene =)

JUHUUU!!!

Fordi jeg er LAT!

HAHA

Skrevet

jeg ville kunne lest andres tanker... eller blitt usynlig.... eller være uskadelig slik claire er i heroes.... eller... alt på en gang....hehe

Skrevet

jeg ville hatt sånn som supermann, at jeg kunne gjort ting/forflytte meg superfort... tenk så mye lettere alt hadde vært da!!!

Skrevet

Elli, Elli, Elli!

Jeg synes å huske at du sa du ikke så på Miss World jeg? Ha ha ha!

Jeg ville blitt usynlig jeg :-) Gud så mye man kunne fått gjort da !

Skrevet

Bare i smug.... *smiler lurt*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...