Bebis120408+150511 Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Tester som skal gi kryss fraråder man å bruke pga blekket kan lett flyte ut og gi falske forhåpninger. Har selv fått svakt lignende kryss selv om jeg ikke var gravid...Cb-testene er gode:)
MADDE86 *Maybe baby?* Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 cb tester gir jo et kryss. eller et plusstegn da. og qr gir en strek.
Miraluca Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Har prøvd mye forskjellig, og syns egentlig de fleste tester funker eg. Denne gangen bestillte eg billige tester på nettet. Står i bruksanvisningen på de at dersom en har en svak strek, bør en teste igjen om 48 timer. Eg starta med svak, så sterkere for hver dag, tok 3 tester 3 dager før eg stolte på at det stemte da Det som er greit med digitaltestene er at det står klart "gravid" - "ikke gravid) så du slipper å analysere streker så voldsomt... men disse er litt dyrere da!
Bebis120408+150511 Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 jeg mente at den digitale cb-testen er god pga at man slipper å tolke!liker ikke de andre med kryss!
Oliver-født-i-26-uke Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. juni 2007 Takk for svar! Hvem av testene gir svar før forventet mens? har så lyst til å teste men redd for å bli skuffet ,,,,noen som har testet seg før forventet mens og fått positiv test?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå