Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Snakket med naboen idag, som hadde leid bilstol fra IF Forsikring.. De var kjempeflotte bilstoler, helt tilpasset etter hvordan babyen skal ligge, sitte og være den første tiden Kanskje den beste stolen jeg noen gang har sett, den lyste sikkerhet Og når f.eks babyen er vokst ut av stolen, sendes den inn, og du mottar ny som passer den alderen barnet er i Og dette koster bare 79,- i måneden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå