Xa Xi Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Hei Hva slags syn har dere på å la mannen komme i munnen deres? Svelger dere i tilfelle?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 jeg liker det ikke personlig, så det gjør vi ikke... men han kan godt få komme andre steder. (Ikke i fjeset, da...)
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Jeg lar han komme i munnen min. Han synes det er veldig godt at jeg suger han igjennom hele orgasmen, og ikke bare stopper opp akkurat når det går for han. Men jeg svelger ikke.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Jeg elsker det...det tenner meg å svelge. Alle er forskjellig.
Potetstappe Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Det gjør meg ingenting å svelge. Som regel spør han meg om hvor jeg vil han skal komme, og hvis jeg er skikkelig kåt så svarer jeg i munnen... Men hvis han spør om det og jeg ikke vil, så er det greit det også...
Rakri Skrevet 30. juni 2007 #6 Skrevet 30. juni 2007 Synes det er helt greit å svelge, og ofte varer orgasmen hans lengre når vi gjør det slik. Han tenner også på å sprute i ansiktet mitt, så det gjør vi også noen ganger :-)
Delirium Skrevet 2. juli 2007 #8 Skrevet 2. juli 2007 Syntes også det er greit å la kjæresten komme i munnen min, han tenner noe enormt på tanken..og det gjør jeg også. Svelger vanligvis. Dessuten fikk jeg beskjed av legen at det ikke var noe særlig at han komm inni meg under graviditeten, da bakteriefloraen i skjeden kan forstyrres av spermia. Så..vinn vinn
minime<3 in belly Skrevet 2. juli 2007 #9 Skrevet 2. juli 2007 Jeg lar typen min komme i munnen min når jeg føler for det. Jeg bestemmer selv... Ikke alltid det er like digg om man har nettopp pusset tenner f.eks. Men stort sett så syns jeg det er ok, og jeg suger han gjennom hele orgasmen.... og jeg tror faktisk at det er den "beste" orgasmen menn får.... Tenk deg selv om typen din skulle slutte å slikke deg når det går for deg... Det er jo mye bedre at han fortsetter.... Da får man maksimal utnyttelse av den....
minime<3 in belly Skrevet 2. juli 2007 #10 Skrevet 2. juli 2007 Svelger også... Syns nesten det er ekkelt å spytte det ut igjen....
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #11 Skrevet 3. juli 2007 Hvem er du egentlig? Har du kjæreste eller ikke. Forsto her på et anna innlegg at du holder på å innlede et forhold til en mann. Hvorfor spør du oss jenter om dette da..? Du har kanskje prøvd selv??? Eller er du en fyr som driver med begge kjønn og ikke har funnet deg selv helt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå