Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med symptomene fram mot ikm? Ser at det er et par dager til ikm.

Her i huset er det fortsatt 6 dager til ikm så jeg prøver å ta det med ro. Har ikke noen spesielle symptomer heller utenom det vanlige. Vet at vi hadde sex på el-dagene denne gangen fordi tempen steg veldig dagen ettepå. Men, det har vi jo hatt før også uten særlig suksess. Gleder meg til ferien nå og ser fram til rolige dager og 4 ukers ferie.

klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg!

Så hyggeleg å bli etterlyst, da! :) Puppene ER faktisk ganske ømme, men ikkje faste, så eg har ikkje noko tru på det. På den andre sida: det er von i hangande snøre... Ingen tante førebels, i alle fall.

Om vi trefte EL eller ikkje er eg usikker på. Det var eit skot i blinde laurdag for snart to veker sidan, så vi får nå sjå.

I morgon er det ferie, og det skal bli godt, for eg har vore veldig LEI lenge nå.

Eg kryssar fingre for deg, Martine!

Klem frå

Skrevet

God sommer Beth!

Nyt ferien og kos deg. Og det hadde vært veldig koselig om du allerede har en spire på gang. Du får oppdatere oss. Vi er klare for gladnyheter!

Martine68!

Blir interessant å følge tempen din mot ikm. Ser den ikke litt lovende ut allerede? Hvordan ligger det an med symptomene nå?

Sommerklem fra

Skrevet

Hei på deg gull-ønske. Så flott at du synes tempen min ser lovende ut. Det synes jeg også nemlig. Prøver å la være å håpe for mye, men er råspent hver morgen når jeg temper. Har som vanlig ømme pupper, men ellers ikke noe som indikerer noen spire. Er jo så vant til at tanta kommer så jeg tar en dag av gangen.

klem fra

Skrevet

Du får ha god feire Beth. Håper du kommer tilbake hit med gladnyheter etter ferien.

Ferieklem fra

• 2 uker senere...
Skrevet

Tanta kom som bestilt - eller nettopp ikkje. :( Sukk.

På den andre sida: gubben er lett å lokke om dagen, så det blir MANGE skot i blinde (he-he). Og ferien er jo ikkje slutt enno!

Sommarhelsing frå

Skrevet

Håper dere får gode nyheter i ferien, begge to =)

God sommer -- og Lykke til med spirejakten!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...