Gå til innhold

Er det eggehvite jeg ser??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj...tok urinprøve da jeg våknet fordi jeg skal til legen etterpå. Oppi glasset ser jeg at det ligger en hvit ting og flyter som ser ut som eggehvite....(sorry detales!)

Jeg har ellers mye vann og har hatt blodtrykk som har grenset til høyt..

Tenk om jeg har svf!! Da blir jeg redd!

Tror jeg trykker på

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som kan hjelpe en stakkar?? Ble litt redd jeg.

Skrevet

Tror ikke du kan se eggehviten, men det er jeg ikke sikker på... Men skulle det være sf blir du tatt godt vare på. Jeg hadde det sist, og måtte settes i gang to uker før termin,,,Og det gikk helt fint det;)

Skrevet

Legen sier til meg at eggehvite/protein i urinen, sees som masse hvitt skum. Det skummet forsvinner liksom ikke av seg selv heller. Det er forklaringen jeg har fått i hvertfall. Jeg har selv høyt blodtrykk, og måtte visst være litt på vakt.

Skrevet

Jeg har også tatt urinprøve idag tidlig. Skal til legen senere idag..

Jeg har ikke i svangerskapet hatt noe positivt på urinprøven, og denne gangen ser den også helt fin og blank ut.

Jeg tar medisiner for høyt blodtrykk. Siste måling hos legen lå på 140/90 Noe som er akkurat i grenseland for om det skal behandles for SF. Men så lenge jeg ikke har spor i urinen eller hodepine eller nevneverdig hovenhet i ben/kropp generelt, har legen sagt at ofte kontroll hos legen vil vise forandringer fort dersom det skulle være en SF allikevel.

Føler meg frisk og fin igrunnen. Med unntak av noen nærver som ligger i klem da, men det er jeg lovet "fjernet" når nurket er født..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...