"Pappa`s fulltreffer" Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Det er et sånt barnetastatur som du bare kobler til den vanlige pc`n. Hva syntes dere om den? Jeg syntes den var litt "rar", men gutten vår elsker den! =)
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Ja, var ganske enkelt spill.. Men snuppa her er også glad i det. Tenkte å prøve å finne andre spill etterhvert. Hun er jo litt liten enda, og har vel bare brukt det 4-5 ganger..
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Jeg kan ikke på noen måte se behovet for duppeditter som gjør at ungene kan bruke pc enda tidligere. De blir alltids hekta nok på data med tiden.
balsam Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 mi lille tulle elsker det=) syns det er greit jeg!!=)
Annie Bailey Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Ja kjøpte den til jul. Og guttungen syns den er kjempemorsom. Den har vært med på at han har lært seg alle fargene også. Men det er en liten stund siden vi har brukt den nå pga skifting av pc og programmet er ikke innstallert på nytt..
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 Har ikke den. Skulle kjøpe den men kom aldri så langt.. men lillegutt har en sånn billiggreie som er litt mindre avansert som vi bare kobler på dvd-spilleren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå